Вікові кризи

 ВІКОВІ КРИЗИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

 

Особливості виховання і навчання

 

Криза юнацького віку ( 15 – 18 років )

 

Юність є початком дорослого життя. У цьому віці виникає відчуття того, що все життя попереду, а це дає можливість пробувати, помилятися і вести пошук. Дитина починає замислюватися про майбутнє, свою професійну діяльність та вирішує задачі індивідуалізації, подальшого планування життя, спроби своїх сил за межами звичних соціальних структур, відбувається формування самоповаги та адаптація до невідомого.

 

 Навчання:

  • орієнтація на професійну діяльність;
  • пояснення сенсу засвоєння інформації;
  • підтримка прояву індивідуальності;
  • взаємопраця з різними установами;
  • висвітлення складнощів становлення юнаків.

 

Виховання:

  • визначення індивідуальності дитини;
  • допомога у професійному самовизначенні;
  • батьки як підтримка та опора;
  • введення у світ дорослого побуту та проблем;
  • підтримка самостійності.