Про мене
Безкубська Ірина Анатоліївна
Посада : соціальний педагог.
Освіта : вища.
Рівненський інститут слов’янознавства
Київського славістичного університету.
Соціальний педагог – це фахівець з виховної роботи з дітьми, підлітками, молоддю, дорослими, який покликаний створювати сприятливі соціальні, навчально-виховні умови для розвитку і соціалізації особистості; це фахівець, який зайнятий у сфері соціально-педагогічної роботи або освітньо-виховної діяльності; посередник між особистістю і соціумом, який розуміє дитину, знає її вікові та індивідуальні особливості.
Основними завданнями соціального педагога є :
- забезпечення, збереження і зміцнення фізичного, психологічного, соціального,морального здоров’я особистості;
- формування моральної свідомості, моральних якостей, соціально значущих орієнтацій і установок у життєвому самовизначенні і моральної поведінки;
- створення сприятливих умов у мікросоціумі для розвитку здібностей та реалізації можливостей людини, його позитивного потенціалу в соціально корисних сферах життєдіяльності, попередження тупикових ситуацій в особистісному розвитку;
- надання комплексної соціально-педагогічної допомоги і підтримки;
- створення комфортного, гуманізованого виховного простору в мікросоціумі.
Мета діяльності соціального педагога:
Створення сприятливих умов для особистісного розвитку людини (фізичного, соціального, духовно-морального, інтелектуального), надання комплексної соціально-психолого-педагогічної допомоги у саморозвитку та самореалізації в процесі соціалізації, а також захист людини у її життєвому просторі.
Напрями роботи соціального педагога:
- Психологічна допомога та емоційна підтримка учасників освітнього процесу.
- Робота з внутрішньо-переміщеними учнями, їхніми батьками та членами родини в адаптації до нових умов проживання і навчання, дітьми і сім’ями учасників бойових дій.
- Робота з постраждалими від війни.
- Виявлення сімей та окремих учасників освітнього процесу, які потребують соціального захисту.
- Захист прав здобувачів освіти від будь-яких видів і форм насильства.
- Встановлення та розв’язання труднощів та конфліктів, що виникають у навчальній та позанавчальній сфері, в сім’ї та ін.
- Співпраця з громадськими та державними організаціями.
- Надання допомоги батькам та опікунам в сімейному вихованні.
- Соціально-педагогічний супровід діяльності педагогічного колективу.
- Оптимізація роботи з дітьми “групи ризику.
- Активізація просвітницької роботи з батьками.